Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Οι Εντυπώσεις μου από το 11ο Δημοτικό Σχολείου Ιλίου

Η Ιωάννα Κολοκοτρώνη μαθήτρια της 1ης Γυμνασίου γράφει τις εντυπώσεις της από το 11ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου
Οι εντυπώσεις μου για το 11ο  δημοτικό σχολείο Ιλίου

 Πλέον είμαι ένα γυμνασιοκόριτσο και μετά από έξι χρόνια εκπαίδευσης στο δημοτικό  μπορώ να έχω πλήρη  γνώμη γι'αυτό.
  Συγκεκριμένα το 11ο δημοτικό σχολείο Ιλίου είναι ένα πολύ οργανωμένο σχολείο με καταπληκτικούς δασκάλους και δασκάλες. Το κτίριο του σχολείου μπορεί να είναι παλιό αλλά ο διευθυντής προσπαθεί να κάνει το καλύτερο δυνατόν για να γίνουν οι χώροι πιο καινούργιοι. Εμένα το αγαπημένο μου μέρος του σχολείου είναι η βιβλιοθήκη με τα πολυάριθμα βιβλία της και την υπέροχη ζεστασιά της!
  Πιθανών σε όλα τα παιδιά αρέσουν τα διαλείμματα που γίνονται εντός του σχολικού ωραρίου. Όμως εγώ αγάπησα πολύ το μάθημα που γινόταν μέσα στην τάξη και αυτό το οφείλω στους υπέροχους δασκάλους και δασκάλες που είχα. Με τον τρόπο που δίδασκαν και που απαντούσαν στις ασταμάτητες ερωτήσεις μου κατάλαβα ότι το μάθημα είναι πολύ ενδιαφέρον, αν και πολλά παιδιά δεν συμφωνούν μαζί μου. Αυτό με βοήθησαν πολύ να το διαπιστώσω και οι συμμαθητές μου που έχω την τύχη να έχω τους περισσότερους μαζί μου στο γυμνάσιο.
  Εκεί πέρασα αξέχαστες στιγμές. Μπόρεσα να καταλάβω πολλά πράγματα όμως όχι μόνο αυτά που γράφουν τα βιβλία...! Ήταν δύσκολο να διαπιστώσω ότι δεν θα ξανά είμαι μαθήτρια του 11ου δημοτικού σχολείου Ιλίου. Όμως όπως μου είπε και ο πολυαγαπημένος μου δάσκαλος της Ε' και ΣΤ' τάξης δημοτικού : Κάθε τέλος είναι μια καινούργια αρχή!!

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για όλα!!!
Ιωάννα Κολοκοτρώνη